1. E-mail weryfikacyjny nie dotarł do pracownika.

E-mail do Twojego pracownika nie dotarł? To może być frustrujące. Spokojnie, na pewno znajdziesz tutaj rozwiązanie z tej sytuacji. Przypomnij sobie czy przy tworzeniu konta dla nowej osoby zaznaczyłeś opcję „wyślij hasło na e-mail do pracownika”?


Warto też sprawdzić czy w podanym adresie e-mail nie znajduje się literówka, która uniemożliwia poprawne dostarczenie wiadomości. 

A może wiadomość trafiła do skrzynki SPAM?

Jeśli sprawdziłeś te możliwości możesz skorzystać z funkcji „reset hasła”. W menu „Pracownicy” wybierz zakładkę „Lista pracowników” a następnie kliknij w przycisk akcji przy wybranej osobie i wybierz „reset hasła”.

Na konto pracownika przyjdzie e-mail z nowymi danymi do logowania.

E-mail nadal nie dotarł do pracownika? Poinformuj nas o tym koniecznie. Postaramy się niezwłocznie znaleźć przyczynę i rozwiązanie tego problemu.