10. Moja płatność online nie odznaczyła się w panelu.

PŁATNOŚĆ ONLINE przez bramki płatnicze

Płatności online sporadycznie generują pewne problemy. Jednym z nich jest cofanie przelewów na konta naszych klientów. W przypadku kiedy opłaciłeś nasze usługi a mimo to do kolejnego dnia roboczego informacja o nieopłaconych usługach na naszym panelu nie zniknęła, warto w pierwszej kolejności sprawdzić czy na koncie, którego użyłeś do opłacenia faktury nie pojawił się nowy wpływ (zwrot za nieudaną transakcję). Niestety nasi pośrednicy płatności online nie zawsze generują przelew zwrotny z informacją czego on dotyczy, dlatego można go przeoczyć. Warto poinformować nas o takiej sytuacji. Płatność online będzie konieczna do powtórzenia.

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM TRADYCYJNYM

Jeśli decydujesz się na płatność w tradycyjny sposób, to my oznaczamy Twoje konto jako opłacone. Dzieje się to po zaksięgowaniu wpływu na konto.