7. USUNIĘTY PROFIL PACOWNIKA – Czy jest możliwe odzyskanie go?

Jeśli z listy pracowników usuniemy pracownika nie ma możliwości samodzielnego odzyskania jego danych. Sprawę tę należy zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta.

Warto zastanowić się jak istotne dane utraciliśmy. Kiedy mowa o nowo zatrudnionej osobie z miesięczną historią pracy, informacje o niej są dostępne dla informatyków bez przeszkód na lokalnym serwerze.

Co innego kiedy historia danych pracownika sięga dłuższego okresu czasu. Konieczne jest wtedy pobranie bazy danych całej firmy  z zewnętrznego serwera i odszukanie informacji o usuniętej osobie.  Koszt takiej operacji zaczyna się od 250zł netto. Jest to uzasadnione szeregiem działań jakie muszą podjąć informatycy aby odzyskać utracone informacje.

Jeśli usunęliśmy dopiero co dodany profil, nowego pracownika wystarczy odtworzyć go od nowa, uzupełniając profil, przypisując go do grupy czy harmonogramu.

PAMIĘTAJ!

Nie usuwaj pracownika jeśli nie jesteś pewny o zabezpieczeniu danych. W RCPonline możesz skorzystać z Archiwum, do którego przeniesiesz osobę która np. zakończyła pracę w Twojej firmie.