1. Jak założyć konto demo w RCPonline?

Co należy zrobić, aby zacząć korzystać z RCPonline? W tym miejscu dowiesz się wszystkiego!

Zakładanie konta

Aby założyć konto wystarczy, że przejdziesz na stronę RCPonline i klikniesz na pomarańczowy przycisk w prawym górnym rogu ZAŁÓŻ KONTO. W kolejnym kroku uzupełnisz podstawowe dane swojej firmy i wybierzesz hasło.

Konto powinna założyć osoba, która będzie głównym administratorem systemu, np. właściciel firmy lub osoba zarządzająca rozliczaniem czasu pracy w firmie, ze względu na otrzymanie pełnych uprawnień do zarządzania kontem. Z tego poziomu możesz dokonywać wszelkich zmian, dodawać pracowników, ich grafiki pracy, urlopy i sprawdzać ewidencję czasu pracy.

Po założeniu konta demo istnieje możliwość zaimportowania przykładowych danych.
Ułatwi Ci to początkową pracę z funkcjami jakie oferuje nasz system.

Oczywiście dane demo można usunąć kiedy chcemy już wprowadzić do systemu właściwych pracowników.


Pakiety usług

Nasza firma dzieli pakiety na trzy, zależne od sposobów rejestracji:


Pakiet MOBILNY – Pracownicy rejestrują się na własnych urządzeniach. Aplikacja Rejestrator GPS, WWW, E-mail, SMS.
Pakiet BIUROWY – Pracownicy rejestrują się na czytnikach RCP. Czytniki zbliżeniowe i QR.
Pakiet MAX – Wszystkie usługi bez ograniczeń. Czytniki zbliżeniowe i QR, Aplikacja Rejestrator GPS, WWW, E-mail, SMS, Usługa lokalizacyjna, Foto-rejestracja.

Dostęp do funkcjonalności w każdym pakiecie jest taki sam.
Nie ograniczamy funkcji naszym użytkownikom.

Ile trwa okres próbny?

Konto demo wraz z wszystkimi jego funkcjonalnościami udostępniamy Ci na 14 dni. Nie przejmuj się jeśli nie starczyło Ci czasu na odpowiednie zapoznanie z systemem. Jeśli poinformujesz nas o tym fakcie, możemy wydłużyć Ci dostęp do konta demo o kolejne dwa tygodnie.

Jestem zadowolony z RCPonline! Chcę przejść na płatną subskrypcję, co teraz?

Bardzo cieszy nas fakt, że nasze narzędzie sprostało Twoim oczekiwaniom. W celu rozpoczęcia płatnej subskrypcji wystarczy, że na stronie głównej wybierzesz przycisk „aktywuj konto”.

Zostaniesz przeniesiony na stronę, gdzie możesz dopasować wszystkie parametry subskrypcji według swoich potrzeb.

Możesz wybrać jeden z naszych pakietów, odpowiedni dla siebie okres rozliczeniowy, ilość osób, których ma dotyczyć umowa, akcesoria jakich potrzebuje Twoja firma. Przy pracy na własnych urządzeniach (pakiet biurowy, pakiet max) zdefiniuj liczbę potrzebnych licencji. Przy dzierżawie urządzeń od nas pamiętaj o zaznaczeniu odpowiedniej ilości przy ich rodzaju.
Po uzupełnieniu danych i akceptacji regulaminu oraz polityki prywatności możesz wybrać formę płatności jaka Cię interesuje. Płatność online pozwala na automatyczne wdrożenie wybranych przez Ciebie parametrów. Płacąc przelewem tradycyjnym zmiany wprowadzimy my, po zaksięgowaniu wpłaty.

Pierwsze kroki