OPCJA nr 1
Komunikat o nieprzypisanej karcie to nic innego jak informacja z systemu, ze identyfikator danej karty nie został przypisany żadnemu z naszych pracowników.
Jeśli jesteśmy pewni, że dodaliśmy kartę wybranej osobie, warto sprawdzić czy ciąg znaków w kolumnie komentarz (na zdjęciu jest to „80”) jest taki sam jak ten, który wpisaliśmy pracownikowi. Zdarza się, że przepisując znaki z karty popełnimy literówkę, która wyklucza zgodność danych wprowadzonych do systemu z kartą.
Skopiowany ciąg znaków możemy łatwo wkleić w polu „identyfikator” wykluczając w ten sposób pomyłkę.
OPCJA nr 2
Jeśli numer z karty jest zgodny z przypisanym pracownikowi identyfikatorem możliwe, że nie przesłały nam się dane pomiędzy czytnikiem a panelem. Ma to miejsce np. przy chwilowej utracie połączenia z siecią przez czytnik. Dane można łatwo zsynchronizować korzystając z ikony synchronizacji w naszej aplikacji Czytnik RCP (🔁).