Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeIntegracje
Integracja rejestratora czasu pracy Anviz z systemem RCPonline
Integracja rejestratora czasu pracy Anviz z systemem RCPonline

Zobacz jak połączyć czytnik Anviz z naszym systemem do rejestracji.

RCPonline avatar
Napisane przez RCPonline
Zaktualizowano ponad 2 tygodnie temu

Integracja rejestratora Anviz z systemem RCPonline pozwala na automatyczne przesyłanie danych o zdarzeniach pracowników, co usprawnia zarządzanie czasem pracy w Twojej firmie. Poniżej znajdziesz szczegółową instrukcję konfiguracji oraz synchronizacji urządzeń.

1. Konfiguracja Webhooka w systemie CrossChex Cloud

Aby rozpocząć, musisz skonfigurować webhooki w systemie CrossChex Cloud:

  1. Zaloguj się:

  2. Włącz funkcję Webhooków:

    • Przejdź do zakładki Settings → Developer Mode → Webhooks.

    • Włącz opcję Webhook.

    • W polu Server URL wpisz adres:
      https://panel.rcponline.pl/api/anviz/webhook.

    • W polu Password wpisz kod integracji otrzymany od zespołu technicznego

Informacja! Kod integracji niedługo będzie dostępny w dedykowanej zakładce Konfiguracja -> Integracje


2. Dodanie pracowników w CrossChex Cloud

  1. Przejdź do zakładki:
    Konfiguracja -> Import -> Pracownicy

  2. Dodaj pracowników:

    • Import z pliku XLSX:

      • W systemie RCPonline przejdź do zakładki Pracownicy → Lista pracowników i skorzystaj z opcji Eksportuj do pliku XLSX (funkcja dostępna od następnej aktualizacji systemu).

      • Pobierz plik i zaimportuj go w CrossChex Cloud.

    • Ręczne dodanie pracowników:

      • Alternatywnie możesz ręcznie wprowadzić dane pracowników w systemie CrossChex Cloud.

  3. Przypisz kod pracownika:

    • Aby integracja działała poprawnie, w systemie RCPonline musisz przypisać każdemu pracownikowi kod w polu Kod, który odpowiada temu samemu polu w CrossChex Cloud.


3. Synchronizacja pracowników z rejestratorem

  • Synchronizacja importowanych pracowników:

    • Po zaimportowaniu pracowników z pliku XLSX w CrossChex Cloud, konieczne jest przejście przez wszystkie zakładki w edycji każdego pracownika, nawet jeśli nie zmieniasz żadnych danych.

    • Ten proces aktywuje synchronizację danych z rejestratorem.

  • Automatyczna synchronizacja przy ręcznym dodawaniu:

    • Jeśli pracownicy zostali dodani ręcznie w CrossChex Cloud, dane są automatycznie przesyłane na rejestratory Anviz.

  • Upewnij się, że:

    • Lista pracowników w systemie CrossChex Cloud oraz na rejestratorze Anviz jest identyczna.

    • Pracownicy mają przypisane te same karty identyfikacyjne w obu systemach.


Podsumowanie

Integracja rejestratorów Anviz z systemem RCPonline to skuteczny sposób na automatyzację rejestracji czasu pracy.

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy w konfiguracji, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia:
📩 E-mail: [email protected]
📞 Telefon: +48 731 220 088

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?